Kwaliteit


Kwaliteit


Bij ons bent u verzekerd van zorg die wordt gewaarborgd door een kwaliteitsmanagementsysteem.


Nu en Morgen voldoet aan alle kwaliteitseisen die er binnen de zorg gelden. Wij voldoen aan de Wkkgz en staan vermeld in de Wtza .

Onze dienstverlening omvat de volgende uitgangspunten:

Transparante
afspraken

Betrouwbare en deskundige hulpverlening

Zorgvuldige communicatie

Betrokken houding naar de cliënt

Om in kaart te brengen op welke punten cliënten goede ervaringen hebben en waar nog verbetering mogelijk is, vinden wij het belangrijk om te horen hoe u onze dienstverlening ervaart. Om hier inzicht in te krijgen, voeren wij een cliënttevredenheidsonderzoek uit. De uitkomst van dit onderzoek biedt een goede indruk van de kwaliteit van onze dienstverlening. Zo bent u verzekerd van professionele, veilige en goede zorg volgens de laatste maatstaven.


Wij zijn heel blij dat onze cliënten tevreden zijn over onze zorgprofessionals en begeleiders. Onze pijlers zijn vooral erop gericht om veilige, vertrouwde, professionele zorg en dienstverlening te bieden.


Nu en Morgen geeft cliënten de ruimte voor eigen inbreng om de regie over het behandelproces niet te verliezen.



Vragen?

Heeft u nog vragen of opmerkingen over de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening neemt u dan contact op met Nu en Morgen.


Onze klachten en geschillen commissie


Voor eventuele klachten en/of geschillen kunt u contact met ons opnemen. Dit kan telefonisch(0203086601), per mail(info@nuenmorgen.nl) of via ons contact formulier. Blijft er nog sprake van een klacht en/of geschil nadat u contact met ons heeft opgenomen dan kunt u contact opnemen met onze klachten en geschillen commissie er is iets mis gegaan.nl.

Share by: